RECRUITMENT VAN KLANT CONTACT PROFESSIONALS MAAR DAN ANDERS


Kiest u voor Calling Recruitment dan kiest u voor een team van gespecialiseerde klant contactcenter recruiters met een passie voor het vak. Tezamen bezitten wij over jaren aan ervaring in de contactcenter branche op verschillende niveau’s van agent tot aan management. Door de ruime ervaring weten wij als geen ander over welke talenten en competenties de perfecte klant contact medewerker moet beschikken. Onze passie vindt u terug in de kwaliteit van onze kandidaten!

WIJ VERVULLEN ONDER ANDERE DE VOLGENDE POSITIES


UW NIEUWE TALENT
IN 5 STAPPEN GEVONDEN
MET DE SPECIALISTEN
VAN CALLING RECRUITMENT

1Stap 1 - De inventarisatie
Ons inventarisatie gesprek zal anders zijn dan u tot op heden gewend bent.
Onze focus ligt niet alleen op de verschillende facetten van de betreffende functie, wij zijn ervan overtuigd dat uw gehele organisatie van belang is voor het vinden van een succesvolle match.
2Stap 2 - De werving
Met een kraakhelder profiel gaan we creatief aan de slag
De traditionele kanalen leveren steeds minder op. Om deze verandering voor te blijven werven wij op creatieve wijze uw nieuwe toppers.
3Stap 3 - Telefonische voorselectie
Het "standaard" gesprek maar dan op een leuke manier
Het eerste gesprek betreft een globale screening van het potentiële talent. Wij kijken of het klikt en of we voldoende potentie zien voor de vervolgstap.
4Stap 4 - Telefonische screening
This is where the magic happens
Op basis van jarenlange ervaring in de klant contact branche is er een uniek talent based diepte-interview opgesteld waarmee het echte sales of service talent kunnen ontdekken hiermee wordt de kans op een (kostbare) mismatch aanzienlijk verkleint.
5Stap 5 - De sollicitatieronde
De generale repetitie en ultieme proef van ons talent
Als laatste zal de voorgestelde kandidaat de sollicitatieronde van uw organisatie doorlopen, om te slagen met vlag en wimpel uiteraard ;-)

UW NIEUWE TALENT
IN 5 STAPPEN GEVONDEN
MET DE SPECIALISTEN
VAN CALLING RECRUITMENT

1Stap 1 - De inventarisatie
Ons inventarisatie gesprek zal anders zijn dan u tot op heden gewend bent.
Onze focus ligt niet alleen op de verschillende facetten van de betreffende functie, wij zijn ervan overtuigd dat uw gehele organisatie van belang is voor het vinden van een succesvolle match.
2Stap 2 - De werving
Met een kraakhelder profiel gaan we creatief aan de slag
De traditionele kanalen leveren steeds minder op. Om deze verandering voor te blijven werven wij op creatieve wijze uw nieuwe toppers.
3Stap 3 - Telefonische voorselectie
Het "standaard" gesprek maar dan op een leuke manier
Het eerste gesprek betreft een globale screening van het potentiële talent. Wij kijken of het klikt en of we voldoende potentie zien voor de vervolgstap.
4Stap 4 - Telefonische screening
This is where the magic happens
Op basis van jarenlange ervaring in de klant contact branche is er een uniek talent based diepte-interview opgesteld waarmee het echte sales of service talent kunnen ontdekken hiermee wordt de kans op een (kostbare) mismatch aanzienlijk verkleint.
5Stap 5 - De sollicitatieronde
De generale repetitie en ultieme proef van ons talent
Als laatste zal de voorgestelde kandidaat de sollicitatieronde van uw organisatie doorlopen, om te slagen met vlag en wimpel uiteraard ;-)

EEN OVERZICHT VAN ONZE AANPAK


Calling Recruitment kijkt samen met u naar welk profiel het beste bij uw organisatie past en wij passen onze wervingsmethode hierop aan. Dit zorgt voor goede kandidaten die naadloos aansluiten bij uw organisatie en verlaagt het risico op een (kostbare) mismatch. Wij werken met onderstaande beloningsmodellen.

home_callcenter_icon_list_1

CR VAST

Met het CR VAST model betaalt u een fee verspreid over een periode van 8 weken. Uiteraard betaalt u alleen als de kandidaat tijdens deze periode ook nog in dienst is. Dit model is toepasbaar bij opdrachten met een vooraf vastgesteld aantal kandidaten of projecten met een doorlopende vraag naar nieuwe medewerkers.
home_callcenter_icon_list_2

CR VARIABEL

Met het CR VARIABEL model betaalt u een vaste fee per gewerkt uur van de geplaatste kandidaat tot aan een vooraf vastgesteld maximum aantal gewerkte uren. Deze procedure is toepasbaar bij een vraag naar grote aantallen nieuwe medewerkers op constante basis.

home_callcenter_icon_list_3

CR FIXED

Met het CR FIXED model betaalt u bij de indiensttreding van de geplaatste kandidaat eenmalig een fee. Dit model is toepasbaar bij alle leidinggevende, kwaliteit en proces management functies. Daarnaast is deze procedure van toepassing voor banen die worden uitgevoerd in het buitenland (relocation).
home_callcenter_icon_list_4

CR INHOUSE

Met het CR INHOUSE model nemen wij het recruitment process van A tot Z uit handen van uw organisatie. Wij voeren telefonisch selectiegesprekken, doen een face to face intake en selecteren de echte toppers die vervolgens kunnen starten met bellen. Dit zorgt ervoor dat u zich kunt focussen op uw core-business.

    Wat u ook kiest, u bent altijd verzekerd van;

    • Een uiterst professioneel werving en selectie traject
    • Een tailor made selectieprocedure opgezet met u
    • Korte lijnen met de verantwoordelijke recruiter
    • Optimaal resultaat en minimaal verloop
    • Strenge selectieprocedure in 5 fases
    • Kwantiteit op basis van kwaliteit
    • No cure no pay